Wednesday, August 09, 2006

Malaysians are not so bad

20% off True Singapore Ghost Stories iif u are a member of Popolar bookstore. Damn, i don't have the card, damn the thin book costs RM16, damn it costs RM5 to apply for the Popular card.

So i did what i always do, hehehe.

I find a target, a girl who was at the cashier with her book, the card on top of her book. Hehehe, thicken my skin, smiled and asked "You have the Popular card ar? Can i borrow it and i'll pay u 1 dollar or something". Since the discount for my book would add up to RM3.20.

She said she'll pay together, then i'll pay her back. So i did. And when i wanted to pay her extra, she wouldn't let me. Not even twenty cents!! She chased me n returned it!

I was like, no need lar i borrow your card... n she was like never mind, i use it (the Popular discount card) so much.

See, Malaysians are not so bad what!

Thanked her more than once and read half the book the same day i bought it! Hahahaha.

8 comments:

Jacqueline said...

True Singapore Ghost Stories... It was my fav book.. Lol! But i dun buy 1... borrowed from the sch library only..

U very daring ar! Hungry Ghost Festival summore read this kind of book...

supplementals said...

ooo. now y didnt i think of that. shall try that other places, mph, jusco, etc :D

Joey said...

True S'pore Ghost Stories?? Those r still around ah? Haha...I used to be addicted to 'em. Borrowed fr frens la.

sue lin said...

Hahaha, Jac, Joey, last time i used to borrow also some n buy some - exchange lar. Then now its like, no one reads it anymore so i have to buy... =P I don't have number13. Hint hint

Supplmentals, MPH no point what... no discounts, its useless, the cardholder just accumulates points =P Jusco dunno

Bea said...

my fav book too.. damn addict to it hehe...

sue lin said...

Hahaha, its good right Bea! =)

Chuang Shyue Chou said...

Ahh... those 'True Ghost Stories' thingies. They were quite a hit and I think are still a hit today.

Ghost stories probably resonate with some South East Asian psyche or something. Whatever that means.

sue lin said...

Chuang Shyue Chou, what? HAHAHA, i still enjoy reading it, would go out and buy TSGS as soon as possible!