Sunday, September 02, 2007

Thirrrd Annniversary !!!

She waits...

He arrives...

They steal a scene from Romeo and Juliet...

Strawberries, champagne, a spa package and...

She smiles...

What they ate...

So happy together...

Outside the venue, by nightfall...

Note: The pictures are not in actual chronological order. We camwhored after dinner at Othello. Love the weather, cool enough to wear those jackets, not too icy to permit a long session of photography =) Love the way my hair turned out, thought i was having a bad hair day. Love him!!

3 years together...

16 comments:

Dawn said...

SWHEET..........GIRL I MISS U!!!!!!!MUAX!

sue lin said...

AWWWWW, DAWN!!! I MISS U TOO!!!! UR D LAST PERSON I EXPECTED TO SEE A COMMENT FROM! I tried calling u last night no answer! Gonna try calling u now!

Jacqueline said...

ISSHHHH!!! Jealous-NYA!!

So sweet!! Hope u will be celebrating your 30th Anniversary soon... then 50th anniversary as well... Kekekeke!!

typlotion said...

but i wonder who is the one who take picture for u all

Valdez Lisa said...

wah..you both look soooo sweet...
All shots are great!!!

sue lin said...

30th got another err.. 27 years to go lar, Jacqueline, thats not soon =P =P And no need to be jealous, u and Aaron, how many years already? 5???


Typlotion, hehehe. Hired cameraman ma. Hahah, just kidding. Used timer and the mini tripod that came free with my camera. Its damn good, can put into my handbag


Valdez Lisa, thank u soooo much! =) =) We had to take the photos many times to get it right

She's Jess said...

SWWWEEETTTNEEESSS!

Jazzy*Pam said...

AWWW.
You look gorgeous! :D
Haha, I was just about to ask "who took the pics for you guys??" Hahaha

Joey said...

Oh my Gawddd!! Brilliant pics! You look wonderful, girl! And Elwyn looks good. And the night view is spectacular. And your poses cool. Perfect!

So happy for you 2 :D

You've a mini tripod? And is this a new camera? The night shots are splendid.

Patchay said...

Walllau!!!
Actor and actress... I salute!

meL.a.Nie said...

all i can say..SUPA DRAMATIC~!

damn sweet!

sue lin said...

Jess thanks! =)


Awww Pam, i look gorgeous?! Thank u sooo much! Elwyn initially said my make up looked like he punched me and he was afraid the police would catch him for abusing me... HAHA!

And u found the answer to who took the pix in the comments right? =)


Joey, yup, new camera! Bought it before i left Malaysia, took a whole day to decide on this one. It's THREE times the budget my father set for my new camera but i didn't care even if it means i have to use my internship pay and some early ang paus =P

Makes it all worth it seeing my pix turn out well and even happier with your compliments! =) Thanks!


Patchay, hahah, not actress/actor. Models! HAHA. Just kidding. Merely posers.

Thanks for the salute though! =P


Melanie, hahaha, yeah man, SUPA DRAMATIC! Haha, a couple of ppl staring at us doing weird poses.

And thanks! =)

revel in me said...

HAHAHAHAHAHA I love the pictures! I'll definitely follow suit!! :D :D :D

sue lin said...

HAHAHA, thanks, Hui Wen! Imitation is the sincerest form of flattery, I'm flattered! =) Will be checking out ur blog to see

Marcus said...

Splendid.

sue lin said...

HAHAH, thanks Marcus! Glad to see u here again! =)